هیئت عاشقان حضرت زهرا(س)
 
هیئت عاشقان حضرت زهرا-قم
شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

سلام به همه عاشقان حضرت زهرا

این وبلاگ متعلق به هیئت عاشقان حضرت زهرا قم میباشد

این وبلاگ فقط برای ترویج مذهب حق شیعه ساخته شده است.

این وبلاگ در نظر دارد عکسهای مذهبی صوت های هیئت و فیلم هارا در آینده نه چندان دور در خدمت همه

عاشقان قرار دهد.

به امید روزی که پرچم یا لثارات الحسین بر افراشته شود.

مدد حضرت زهرا(س)



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت14:18---17 فروردين 1391
فاطمه جان...
تا خدا هست و خدایی میکند
حیدر است و عذر خواهی میکند...


"شهادت بی بی بی حرم حضرت صدیقه(س) تسلیت"

ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...


متینه
ساعت14:07---27 دی 1390
سلام دوست عزیزم وبلاگت خیلی باحاله البته بهترم میشه من برات ارزو دارم بهترین باشی
من اومدمو وبلاگتو دیدم و نظرم دادم نمیخوام تبلیغات کنم گفتم شاید دوس داری وبلاگمو ببینی خواستی بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت عاشقان خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 546
بازدید کل : 327119
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 180
تعداد آنلاین : 1